اجرای طرح امنیتی ویژه ماه محرم الحرام در کربلای معلی

فرماندهی پلیس کربلای معلی از اجرای طرح امنیتی مستحکم برای تامین امنیت زائران در ماه محرم الحرام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، سرهنگ احسان الاسدی، مسئول رسانه‌ای فرماندهی پلیس استان کربلای معلی گفت: طرح امنیتی ویژه ماه محرم الحرام امسال بر چند محور متمرکز است و زیر نظر مستقیم وزیر کشور، ناظر کل طرح امنیتی این استان خواهد بود.

وی افزود: آمادگی‌های امنیتی شدیدی اتخاذ شده است و نیروهای امنیتی در تمام مسیرهایی که زائران از آن عبور می‌کنند، حضور دارند و این اماکن توسط فرماندهی عملیات کربلا، فرماندهی پلیس کربلا، سایر سازمان‌های امنیتی اطلاعاتی، نیروهای حشد شعبی و همه یگان‌های شرکت‌کننده کنترل می‌شود تا امنیت دهه اول محرم الحرام تامین شود.

الاسدی تاکید کرد: این طرح بر اساس محورهای متعدد ادامه دارد و عملیات پیشگیرانه در مناطق بیابانی و کشاورزی و بدنه‌های آبی آغاز شده است ودوربین‌های نظارتی در سراسر استان کربلا و دوربین‌های هوشمند برای تامین امنیت زائران فعال هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: کارکنان اداره روابط و رسانه و فرماندهی پلیس کربلا برای صاحبان موکب‌های حسینی کمپین‌های آگاهی‌بخشی و آموزشی می‌گذارند و آنها را برای انتقال اطلاعات امنیتی آگاه می‌کنند.

الاسدی خاطرنشان کرد: بین تمامی گروه‌های امنیتی در استان کربلا، دولت فدرال و دولت محلی و همچنین عتبات عالیات هماهنگی در سطح بالایی وجود دارد.

وی ادامه داد: همگی در یک تیم واحد برای ارائه خدمات تلاش می‌کنیم و به منظور غلبه بر موانع موجود در تمامی نهادهای امنیتی و خدماتی استانداری که زمینه ساز موفقیت در حضور میلیونی زائران هستند، تلاش داریم بهترین خدمات را به زائران ارائه کنیم.

کد خبر 1771507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha