دو مدیر جدید اداره کل هنرهای نمایشی معرفی شدند

طی احکامی جداگانه از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیر دفتر پژوهش و انتشارات و مدیر دفتر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی، با حکم حمید نیلی (مدیرکل هنرهای نمایشی)، سیدجواد روشن به‌عنوان مدیر دفتر پژوهش و انتشارات و علی ایزدی به‌عنوان مدیر دفتر هماهنگی تئاتر استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شدند. 

در بخشی از حکم سیدجواد روشن چنین آماده است: 

«براساس سیاست‌های راهبردی اداره کل هنرهای نمایشی در این دوره؛ توسعه‌ی فعالیت‌های پژوهشی باهدف ارتقای سطح علمی و هنری دانشجویان و هنرمندان، انتشار منظم ماهنامه نمایش و فصلنامه تئاتر و بالابردن سطح کیفی و به‌روزرسانی محتوایی آن‌ها، همسو با دستاوردهای روز تئاتر جهان، زمینه‌سازی برای تألیف و انتشار کتب ارزشمند و کاربردی هنرمندان برجسته و تأثیرگذار تئاتر کشور و همچنین ترجمه و انتشار تازه‌ترین کتب و مقالات روز جهان ازجمله انتظارات مجموعه از این دفتر است. 

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و همکاری سایر واحدهای تابعه در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.» 

در بخشی از حکم علی ایزدی چنین آمده است: 

«برنامه‌ریزی برای استمرار تولید و اجرای عمومی در تئاتر استان‌ها، توجه به امر آموزش، سامان بخشیدن به امور جشنواره‌ها و راهبری و فعال‌سازی گروه‌های ثبت‌شده دارای پروانه در سطح کشور از وظایف این دفتر است. 

امید که در پرتو الطاف پروردگار متعال و با همکاری سایر بخش‌ها و کارشناسان مربوطه در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 1771529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha