عزاداری حسینی نوجوانان در فرهنگسراهای پایتخت

ویژه‌برنامه «راه نشانم بده»، همزمان با دهه اول ماه محرم، با حضور نوجوانان «بچه‌های فرهنگسرا» در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه فرهنگ و هنر؛ هیئت‌های عزاداری سیدالشهداء(ع) توسط نوجوانان فعال حلقه‌ «بچه‌های فرهنگسرا» همزمان با دهه اول محرم در فرهنگسراهای پایتخت برپا می‌شود.

در ویژه‌برنامه «راه نشانم بده» که با هدف نقش‌آفرینی نوجوانان در برگزاری برنامه‌های آیینی و مذهبی و شکوفایی توانمندی‌های آنان و تمرین کار گروهی برگزار می‌شود، نوجوانان فعال در حلقه‌های هویتی «بچه‌های فرهنگسرا» با هدایت تسهیلگران فرهنگسراها، پس از جانمایی، راه‌اندازی هیئت، فضاسـازی و تبلیغـات محیطی نسـبت به برنامه‌ریزی محتوایی اقدام می‌کنند.
دعوت از سخنرانان، مداحان و مرثیه‌سرایان، قرائت زیارت عاشورا، راه‌اندازی دسته عزاداری، پذیرایی از عزاداران حسینی و... از جمله اقدامات محتوایی نوجوانان برای برپایی مراسم عزاداری سیدالشهداء(ع) است.
ویژه‌برنامه «راه نشانم بده» از ۱۷ تا ۲۶ تیرماه، مصادف با ایام دهه اول ماه محرم در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه و یا عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند و یا با تلفن گویا ۱۸۳۷ تماس بگیرند و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1771549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha