«نهضت حسینی، گفتمان زینبی» شعار برنامه‌های هفته امر به معروف سال جاری

حجت الاسلام فرخی از برگزاری همایش بزرگ بانوان زینبی همزمان با ماه محرم در اراک خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی فرخی، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به برگزاری برنامه های مختلف در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان مرکزی اشاره کرد و  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در این هفته برنامه های مختلفی با شعار "نهضت حسینی، گفتمان زینبی" برگزار می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری جلسه اعضای ستاد امر به معروف استان با هدف استفاده از همه ظرفیت های از جمله برنامه های این هفته است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو واجب الهی هستند که احیای آنها امری ضروری است.

وی همچنین به برگزاری همایش بانوان زینبی اشاره کرد و ادامه داد: این همایش ۲۱ تیر ماه با حضور گسترده بانوان در مصلای بیت المقدس شهر اراک برگزار می شود.

این مقام مسئول به برپایی میز خدمت توسط مسئولان ستاد اشاره کرد و گفت: دیدار چهره به چهره مسئولان ستاد با مردم در نماز جمعه و حضور در مساجد و هیئات از دیگر برنامه های این هفته است.

حجت الاسلام فرخی به برگزای سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اشاره کرد و افزود: فضا سازی شهری با بنر و پوستر با همکاری دستگاه های مختلف از دیگر برنامه های این ایام است.

وی به دیدار آمران به معروف و ناهیان از منکر، تذکر زبانی و کارکنان با نماینده ولی فقیه و استفاده از رهنمودهای ایشان را از دیگر برنامه های این هفته دانست.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی افزود: امر به معروف و نهای از منکر؛ پوشش اسلامی، خانواده پایدار، امر به معروف و نهای از منکر؛ جوانی جمعیت، جامعه پویا، امر به معروف و نهای از منکر؛ نظارت همگانی، جامعه متعالی، امر به معروف و نهای از منکر؛ صیانت از حقوق عامه، فساد ستیزی، امر به معروف و نهای از منکر؛ آموزش عمومی، توانمند سازی اجتماعی، امر به معروف و نهای از منکر؛ مردم محوری، تشکل سازی و امر به معروف و نهای از منکر؛ قانون گرایی، حمایت از شهروندان مسئول عناوین روز شمار هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر است.

کد خبر 1771688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha