ترور بهترین‌های ملت ایران توسط دشمن لعاب فرهنگی دارد

آیت الله عبادی گفت: تمام ترور بهترین‌های ملت ایران توسط دشمن لعاب فرهنگی دارد چون وقتی مطهری‌ها و حاج قاسم سلیمانی‌ها را به شهادت برسانند اندیشه‌ها و شور و شوق ولایی زمین‌گیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز دوشنبه (۱۸ تیر) در جمع کادر ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهار کرد: انسان به خاطر گستره راه‌ها نیاز به هدایت و راهنما دارد تا به مقصد برسد.

وی با بیان اینکه کسی مشمول رحمت خداوند قرار می‌گیرد که وقتی سخن مستدل و حق را شنید به آن عمل کند و زمانی که به سمت راه صحیح دعوت شد بپذیرد، افزود: باید با رهبر راه‌شناس همراه شد نه اینکه دنبال حزب باد باشد و هرجای رسید بروید اینگونه به هیچ جایی نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسی نجات پیدا می‌کند که پشت سر رهبری هدایتگر به خدا و دین و انسانیت حرکت کند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه با شرح صدر و حوصله و هضم همه مشکلات به حول قوه الهی باید پایمردی و مقاومت از خود نشان داد، تصریح کرد: نباید دنبال شهوت و شهرت و شکم باشیم بلکه این نیاز تکوینی و تشریحی است که دنبال راهنما حرکت کنیم.

امام جمعه بیرجند با یادآوری جریان مبارزه با اسلام و پیغمبر آخرالزمان که مسلمانان بخاطر اذیت و شکنجه کفار به حبشه هجرت کردند و سه سال را در شرایط بسیار سختی در محاصره بودند، ادامه داد: دشمن در مدینه هم ۸۰ جنگ و سریه بر پیامبر و مسلمانان تحمیل کردند و بعد از آنکه پیامبر رحلت فرمود با اینکه همه راهنمایی‌ها را کرده بود و وصی خود را معرفی فرمود اما در عین حال اولین کاری که صوت گرفت این بود که مردم را از رهبر جدا کنند.

وی بیان کرد: جریان ثقیفه یعنی مردم بدون رهبر؛ چون مردم بدون رهبر را می‌توان قربانی کرد و هرجایی برد و بر دوش آنان سوار شد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه جنگ‌ صفین و نهروان و ... هم برای همین بود که مردم را از رهبر جامعه جدا کنند، در ادامه واقعه عاشورا و شهادت امام حسین و یارانش را یادآور شد و تصریح کرد: یزید اسلام را انکار کرد اما عالم توجیه‌گر، اسلام او را توجیه می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تمام کار دشمن حساب شده است، گفت: تمام ترور بهترین‌ها ملت ایران توسط دشمن لعاب فرهنگی دارد چون وقتی مطهری‌ها و حاج قاسم سلیمانی‌ها را به شهادت برسانند اندیشه‌ها و شور و شوق ولایی زمین‌گیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استعمار و طواغیت هر منطقه‌ای همین کار می‌کردند که تنها پادزهرش همین نسخه راه حق و عقل، علم و تقوا است، افزود: خدای متعال بر شما منت نهاد چون بسیج لشکر مخلص خداست و همه معادلات را بسیج عوض می‌کند چون وقتی اندیشه الهی شد و حرکت ولایی صورت گرفت هرگز شکست نمی‌خورد؛ شکست آن کسی می‌خورد که حق را رها کند و دنبال باطل برود.

کد خبر 1771869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha