افتتاح طرح ملی «مسجد کانون نشاط» در شهرستان‌های جنوب کرمان

جعفر نیک نفس گفت: در برخی از شهرستان های جنوبی کرمان با محوریت یک کانون فرهنگی هنری آیین افتتاح طرح اوقات فراغت تابستانی مسجد کانون نشاط در حال برگزاری است.

جعفر نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های ستاد هماهنگی کانون های مساجد در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی برگزاری دوره های آموزشی است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: امسال برنامه های اوقات فراغت تابستانی تحت عنوان مسجد کانون نشاط در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.
وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با استفاده از ظرفیت های موجودی که دارند با برگزاری دوره های آموزشی در رشته های قرآنی، ورزشی، هنری و برگزاری اردوهای تفریحی و تربیتی سعی می کنند تا تابستانی بیاد ماندنی را برای بچه های مسجد رقم بزنند.
نیک نفس خاطرنشان کرد: در همین راستا در برخی از شهرستان های جنوبی کرمان با محوریت یک کانون فرهنگی هنری آیین افتتاح طرح اوقات فراغت تابستانی مسجد کانون نشاط در حال برگزاری است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: تاکنون این آیین در شهرستان های منوجان و کهنوج با حضور ائمه جمعه و مردم و مسئولان برگزار شده است.
وی با بیان اینکه فلسفه وجودی کانون های فرهنگی هنری مساجد مقابله با تهاجم فرهنگی است، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه های متنوع مورد علاقه نوجوانان را جذب می کنند و پس از جذب نیز با تشکیل حلقه های تربیتی سعی در تقویت بنیان اعتقادی با پاسخگویی سوالات و شبهات پرداخته و با تعریف عملیات در عرصه  به تربیت نیروی کنش‌گر اجتماعی می پردازند

کد خبر 1771928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha