آیین تکریم و معارفه دادستان ویژه روحانیت گیلان و قزوین برگزار شد

آیین تکریم و معارفه دادستان ویژه روحانیت استان گیلان و قزوین با حضور معاون قضایی دادستان کل ویژه روحانیت ورییس کل دادگستری استان گیلان و جمعی از مسئولان استان گیلان و قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان گیلان؛ حجت الاسلام طباطبایی_ معاون قضایی دادستان کل ویژه روحانیت یکی از شاهکارهای امام را تشکیل دادگاه ویژه روحانیت دانست و تصریح کرد: این تشکیلات در راستای پیشگیری از نفوذ افراد تبهکار و منحرف در حوزه های علمیه و حفظ حیثیت روحانیون ایجاد شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اقدامات لازم جهت پیشگیری از وقوع تخلف و جرائم در حوزه روحانیت از وظایف دادسرای ویژه روحانیت است.

یکی از درس ها و عبرت های عاشورا توجه به آسیب ولایت ستیزی در عاقبت بخیری افراد است

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان نیز با تسلیت ایام عزاداری سید الشهداء(ع) اظهار داشت: باید در مسیر شناخت راه و هدفی که حضرت اباعبدالله(ع) جان خود را فدا کرد، گام برداریم.

وی یکی از درس ها و عبرت های عاشورا را توجه به آسیب ولایت ستیزی در عاقبت بخیری افراد عنوان کرد و گفت: فاصله گرفتن از ولایت، آسیب و تهدیدی است که در هر حالی انسان را تهدید می کند.

روحانیون پاسداران دین هستند 

رئیس شورای قضایی استان روحانیون را پاسداران دین دانست و ابراز داشت: دادسرای ویژه روحانیت وظیفه پیشگیری و صیانت را بر عهده دارد و در رسیدگی ها نیز باید از اطاله رسیدگی ها اجتناب نماید.

وی در ادامه از تلاش های حجت الاسلام نصرت آبادی در دادسرای ویژه روحانیت گیلان و قزوین قدردانی نمود.

در پایان این مراسم حجت الاسلام محمد زاده به سمت دادستان ویژه روحانیت استان های گیلان و قزوین منصوب و از تلاش‌های حجت الاسلام نصرت آبادی قدردانی شد.

کد خبر 1771955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha