شاخص‌ترین ویژه برنامه محرم سوگواره «احلی من العسل» است

رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص‌ترین ویژه‌برنامه محرم سوگواره «احلی من العسل» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج،  حجت‌الاسلام والمسلمین «ناصر مصباح‌نژاد» امروز در نشست هماهنگی سوگواره «احلی من العسل» که در اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری همه‌جانبه روابط‌عمومی، اظهار کرد: روابط عمومی آینه انعکاس زحمات همکاران است که تقویت آن در راستای اطلاع رسانی هنرمندانه یک ضرورت است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه‌ و بویراحمد با اشاره به قرار گرفتن در ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گفت: اداره قرآن، عترت و نماز برنامه‌های فرهنگی متنوعی را برای این ایام در نظر گرفته که شاخص‌ترین برنامه فرهنگی این ایام سوگواره«احلی من العسل» است.

وی با بیان اینکه نشست های هماهنگی سوگواری«احلی من العسل» نیز با حضور داستگاه‌های متولی در حوزه معاونت پرورشی برگزار شد، افزود: این نشست با حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، بسیج شهرستان بویراحمد، اوقاف و صدا و سیما برگزار شد که همه دستگاه‌ها آمادگی کامل خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ اعلام کردند.

حجت الاسلام مصباح‌نژاد با بیان اینکه ویژه برنامه سوگواره«احلی من‌ العسل» روز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود، گفت: این برنامه به طور همزمان در مناطق ۱۳ گانه استان و با هدف انس و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان با اردوهای عاشورایی برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه‌ و بویراحمد با اشاره به اینکه این برنامه به صورت زنده از طریق صدا و سیما در شبکه های ملی و استانی پخش خواهد شد، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این برنامه با حضور حداکثری جوانان و نوجوانان عاشورایی در سطح استان برگزار شود.

کد خبر 1772074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha