ادارات کرمان روز ۲۱ تیر تعطیل است

روابط عمومی استانداری کرمان در اطلاعیه‌ای از تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ روابط عمومی استانداری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی برق، فعالیت همه ادارات در سطح استان در روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ تعطیل اعلام می‌شود.

به گفته‌ی علی بیگ‌زاده، معاون استاندار کرمان این تصمیم به دلیل افزایش دما و همچنین درخواست برق منطقه‌ای شمال و جنوب استان و در پیش بودن کنکور سراسری با موافقت استاندار کرمان اتخاذ شده است.

مراکز امدادی، خدمات‌رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند داشت و دستگاه‌های اجرایی از عصر امروز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه، باید نسبت به خاموشی سیستم‌های سرمایشی مجموعه اقدام کنند.

سیستم روشنایی ادارات نیز با توجه به تعطیلی روزهای پنج‌شنبه و جمعه باید به حداقل ممکن و تنها در موارد ضروری کاهش یابد و دستگاه‌هایی که دیزل ژانراتور دارند، برای مصرف انرژی خود و کاهش فشار شبکه سراسری، نسبت به استفاده از دیزل ژانراتورها اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه جاری ساعت کاری ادارات استان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۱۳ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۶ تا ۱۲ است.

با وجود تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف برق اما باز هم در مواردی شاهد نادیده گرفتن این مسئله در برخی جاها هستیم.

کد خبر 1772187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha