افزوده شدن ۲ ورودی جدید به حرم رضوی

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: باب الحسن (ع) و باب رضوان، به مجموعه ورودی‌های حرم مطهر افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، رضا خوراکیان اظهار کرد: در طرح توسعه و تسهیل دسترسی زائران و مجاوران به حرم مطهر رضوی، دو ورودی جدید به این بارگاه منور اضافه شد.

وی افزود: ورودی رضوان که از خیابان شارستان رضوی و سپس داخل کوچه آستانه پرست به باغ رضوان راه دارد و همچنین باب الحسن (ع) که از میدان امربه‌معروف و سپس راه باغ حضرت زهرا (س) به صحن امام حسن مجتبی (ع) متصل می‌شود، به مجموعه ورودی‌های حرم مطهر رضوی اضافه شده است.

وی افزود: ورودی باب الحسن (ع)، ضمن ایجاد تسهیل در عبور و مرور زائران و مجاوران، دسترسی به دانشگاه علوم اسلامی رضوی و سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی را نیز، فراهم می‌کند.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های این بارگاه منور برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران گفت: آستان قدس رضوی با هدف تحقق این هدف، طرح‌های مختلفی را در دست اجرا دارد که ساخت رواق‌های زیر سطحی، توسعه صحن‌ها و رواق‌های جدیداز آن جمله است.

خوراکیان از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی خواست، با رعایت نظم و انضباط و همکاری با خادمان این آستان مقدس، در حفظ و نگهداری از این گنجینه معنوی و ملی سهیم باشند.

پایان پیام/

کد خبر 1772336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha