پیش بینی حضور ۶ میلیون زائر در دهه اول محرم الحرام در کربلای معلی

استانداری کربلا پیش بینی کرد که در دهه اول ماه محرم الحرام، بیش از شش میلیون زائر در مراسم شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، در حالی که پیش بینی می شود شش میلیون زائر در ۱۰روز اول ماه محرم الحرام در مراسم سوگواری امام حسین(ع) شرکت کنند، نصیف الخطابی، استاندار کربلا از تکمیل تمامی مقدمات لازم برای برگزاری مراسم عاشورای حسینی در کربلای معلی خبر داد.

الخطابی در بیانیه‌ای اعلام کرد: استانداری قبل از آغاز ماه محرم الحرام با وزیر کشور و نیروهای عملیات مشترک و سایر نهادهای امنیتی جلسه امنیتی برگزار کرد.

استاندار کربلا تاکید کرد: آماده خدمات رسانی به زائران هستیم و پیش بینی می‌کنیم بیش از شش میلیون زائر در این مراسم شرکت کنند.

وی افزود: سال گذشته به مناسبت زیارت اربعین حسینی تعداد زائران به ۲۳ میلیون نفر رسید.

الخطابی گفت: مردم کربلا، موکب‌های خدمات رسانی حسینی، استانداری و عتبات عالیات برای ارائه خدمات به زائرین با یکدیگر همکاری لازم را دارند.

وی با اشاره به اینکه افزایش دمای هوا یک چالش برای ماست، گفت: ما باید خدمات بیشتری برای محافظت از زائران ارائه دهیم و تدابیر لازم اتخاذ شده است.

دفتر رسانه‌ای استانداری کربلا در بیانیه‌ای، اعلام کرد: استانداری کربلای معلی به مناسبت سالروز شهادت امام حسین (ع) در روزهای سه شنبه تا پنج شنبه به مدت سه روز را تعطیل اعلام کرد.

کد خبر 1772564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha