مستند سازی سبک زندگی شهدا امری ضروری است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: یکی از ضروریات جامعه امروز ما مستندسازی از سبک زندگی و سیره شهدا است زیرا شهدا سبک زندگی اسلامی ایرانی را داشتند و معرفی آن به جامعه در ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان،  حجت الاسلام حمید بامری در نشست برنامه ریزی مراسم رونمایی از مستند شهید طیاری، ضمن تسلیت ایام ماه محرم، گفت: عزاداری های ماه محرم باید همراه با شور و شعور و کسب معرفت نسبت به اهل بیت (ع) مخصوصا امام حسین (ع) باشد.
امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: مستند شهید طیاری که قرار است بزودی رونمایی شود، یک کار فاخر و ارزشمند هنری برای معرفی شهدا به جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ شهید و شهادت و همچنین تمسک، الگوگیری و پیروی از شهدا ما و جامعه را در برابر خطرات و آسیب ها مصون می دارد.
حجت الاسلام بامری ابراز کرد: امروز یک وظیفه ای بر عهده ماست و آن هم معرفی سیره شهدا به نسل نوجوان و جوان است، ارائه سبک و سیره شهدا به نوجوانان و جوانان مصونیت آوری برای جامعه می آورد.
امام جمعه عنبرآباد اظهار کرد: امروز جای تقدیر و تشکر دارد از دست اندرکاران تولید این مستند ارزشمند که برای معرفی سردار شهید مهدی طیاری در جنوب کرمان گام برداشتند.
 وی تصریح کرد: یکی از ضروریات جامعه امروز ما مستندسازی از سبک زندگی و سیره شهدا است زیرا شهدا سبک زندگی اسلامی ایرانی را داشتند و معرفی آن به جامعه در تروج سبک زندگی اسلامی ایرانی تأثیرگذار است.
حجت الاسلام بامری تاکید کرد: امروز همه کسانی که در مقابل رشادت ها و ایثارگری های شهدا احساس مسئولیت و تکلیف می کنند باید برای معرفی این ستاره های درخشان و الگوهای برتر تلاش کنند.
امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: چقدر جای کارهای فاخر و ارزشمند در میان کارهای خوبی که در حوزه فرهنگی انجام می گیرد برای معرفی شهدا خالی است.
وی بیان کرد: متاسفانه برای معرفی سرداران شهید جنوب کرمان به تکلیف و وظیفه خود عمل نکردیم و بسیاری از مردم تنها با اسم این شهدا آشنا هستند و از سیره، منش، اخلاق و ویژگی های انسان ساز آشنا بی خبر هستند.
حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: مستند سازی برای معرفی شهدا در عرصه جهاد تبیین آثار و برکات فراوانی خواهد داشت.

کد خبر 1772871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha