راه امام حسین(ع) راه حق و عدالت است

پزشکیان گفت: راه امام حسین(ع) راه حق و عدالت بود و ما اگر حق را بین جوامع و قومیت‌ها اقامه نکنیم آنچه که برای امام حسین(ع) می‌کنیم فقط گریه کردن است نه چیز دیگری.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب به مناسبت شب شهادت اباعبدالله الحسین (ع) در حرم مطهر امام خمینی (ره) دقایقی قبل آغاز شد.

دکتر مسعود پزشکیان به مناسبت شب شهادت اباعبدالله الحسین (ع) در حرم مطهر امام خمینی (ره)، گفت: ما اصلی داریم به نام حق و عدالت و امام حسین(ع) برای همان حق و عدالت آمد. اگر ما حق را بین جوامع ملل و قومیت ها اقامه نکنیم آنچه که برای امام حسین(ع) می‌کنیم فقط گریه کردن است نه چیز دیگر.

رئیس جمهور منتخب افزود: اگر ما مدیران و مسئولین به حق و عدالت رفتار کنیم مگر می‌شود مردم از ما ناراضی شوند و گلایه کنند؟

پزشکیان با بیان اینکه پست و مقام برای این نیست که به آن تفاخر کنیم بلکه برای خدمتگزاری به مردم است، خاطرنشان کرد: باید انصاف را رعایت کنیم، نباید اجازه دهیم که پا را از عدالت و انصاف خارج کنیم.

رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: فردای قیامت اگر بخواهیم پاسخگو باشیم باید با حق و انصاف با مردم عمل کنیم.

پزشکیان با بیان اینکه با مردم با عطوفت باید برخورد کرد، خاطرنشان کرد: اگر برای حق کار کنیم، مملکت گلستان می‌شود و مردم از ما راضی خواهند بود.

یادآور می‌شود در این مراسم که با حضور انبوه عاشقان اهل بیت (ع) عصمت و طهارت در حرم مطهر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شد، تعدادی از مسئولان کشوری و لشکری از جمله حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر و حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز دکتر پزشکیان را همراهی کردند.

این مراسم با ذکر مصیبت خاندان اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا و نیز برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا و سخنرانی و مداحی واعظان و مداحان همراه بود.

کد خبر 1773001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha