تعداد بازداشت شدگان فلسطینی از ۷ اکتبر تاکنون به ۹۷۶۰  نفر رسید

بر اساس گزارش کمیسیون امور زندانیان و اسرای سابق و انجمن باشگاه اسرای فلسطین، از ۷ اکتبر تاکنون، رژیم صهیونیستی، ۹ هزار و ۷۶۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، پس از بازداشت ۱۰ فلسطینی از شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد زندانیان در کرانه باختری از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به ۹ هزار و ۷۶۰ نفر افزایش یافته است.

اداره امور زندانیان و اسرای سابق و انجمن باشگاه اسرای فلسطین در بیانیه ای مشترک گفتند: نیروهای اشغالگر اسرائیل بیش از ۹ هزار و ۷۶۰ نفر از شهروندان کرانه باختری، از جمله قدس را از آغاز جنگ دستگیر کرده اند.

بر اساس گزارش این دو نهاد، حداقل ۱۰ شهروند از کرانه باختری از جمله زندانیان سابق از دیروز یکشنبه تا صبح دوشنبه دستگیر شدند.

عملیات دستگیری شامل ضرب و شتم شدید و تهدید علیه بازداشت شدگان و خانواده هایشان، علاوه بر خرابکاری گسترده و تخریب منازل شهروندان بود.

به گفته وزارت فلسطین، همزمان با جنگ ویرانگر خود علیه غزه که از ۷ اکتبر ادامه دارد، شهرک نشینان حملات خود را تشدید کردند در حالی که ارتش اسرائیل عملیات خود را در کرانه باختری از جمله قدس شرقی گسترش داد که بر اثر آن ۵۷۸ فلسطینی شهید و حدود ۵ هزار و ۴۰۰  زخمی بر جای گذاشته است.

کد خبر 1773788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha