عدم وجود مسجد در برخی روستاهای دیشموک

امام جمعه دیشموک عدم وجود مسجد در برخی از روستاها را یک معضل بسیار مهم دانست و گفت: اگر مردم روستاها و مسئولان پای کار باشند، می‌توان از ظرفیت خیرین نیز در این راستا استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علی اکبر راوند» امروز در آئین کلنگ زنی مسجد شهید موسی نوروزی در روستای بردله دیشموک، اظهار کرد: عبادت یکی از ارکان الهی بوده و کسانی مسجد بنا می‌کنند که به خداوند متعال و روز قیامت ایمان دارند و اهل نماز، روزه و زکات هستند.

امام جمعه دیشموک خاطرنشان کرد: مردم این منطقه در عمل ثابت کردند که اهل ایمان، وفادار به انقلاب، نظام، رهبر معظم انقلاب و ائمه اطهار علیهم السلام هستند. وی افزود: پیامبر گرامی اسلام در انتهای سال چهاردهم بعث بعد از هجرت از مکه به مدینه در نخستین اقدام خود مسجد قبا را احداث کرد.

حجت الاسلام راوند ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام مسجد را نماد اسلام گرایی می‌دانست که به غیر از محلی برای عبادت بندگان خداوند، پایگاهی برای سایر امور مسلمین از جمله جهاد با مشرکان و منافقان بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ دینی از طریق مساجد نقش به سزایی در افراد جامعه دارد، یادآور شد: اگر فرزندان مسجدی تربیت شوند، تاثیرات آن را در زندگی آنها شاهد خواهیم بود.

وی عدم وجود مسجد در برخی از روستاها را یک معضل بسیار مهم دانست و گفت: اگر مردم روستاها و مسئولان پای کار باشند، می‌توان از ظرفیت خیرین نیز در این راستا استفاده کرد.

کد خبر 1773796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha