ثبت بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر ساعت فعالیت از سوی پلیس در انتخابات کرمانشاه

حاجیان گفت:بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفرساعت فعالیت از سوی پلیس در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس کرمانشاه ثبت شده است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی انتظامی استان کرمانشاه مهدی حاجیان به ثبت بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر – ساعت فعالیت از سوی نیروهای پلیس کرمانشاه در طی ۴ دوره برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری خبر داد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: از اسفندماه سال گذشته تا تیرماه امسال شاهد برگزاری چهار دوره انتخابات مربوط به دور اول و دوم مجلس شورای اسلامی به همراه مجلس خبرگان رهبری و همچنین دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری بودیم.
 
وی خاطر نشان کرد:در این انتخابات که هر کدام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود نیروهای پلیس با همه توان پای کار بودند و توانستند به عالی ترین شکل ممکن از آراء مردم صیانت و امنیت حوزه ها و شعب را به بهترین نحو حفظ کنند.
 
حاجیان تصریح کرد:  انتخابات استان با حضور ۸ هزار ۲۰۰ نیروی پلیس اعم از انتظامی، مرزبانی و پلیس برگزار و چهار دوره انتخابات برگزار شده در استان(انتخابات مجلس در دو دوره ریاست‌جمهوری) مشکل امنیتی پیش نیامده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: من و همه همکاران در این ماموریت مهم تا لحظه آخر کنار مردم ولایتمدار کرمانشاه بودیم و اجازه ندادیم فرد یا افرادی حلاوت این جشن و پیروزی بزرگ را در کام مردم تلخ کنند.

کد خبر 1773976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha