روایت هولناک یک پزشک یهودی از هدف قرار دادن عمدی کودکان در غزه

یک پزشک یهودی آمریکایی به عنوان نیروی داوطلب در غزه از وقایع هولناک علیه کودکان گفت و تاکید کرد که کودکان به طور عمدی هدف تک‌تیراندازها قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، مارک پرلموتر، پزشک یهودی آمریکایی، تک تیراندازان اسرائیلی را به هدف قرار دادن عمدی کودکان فلسطینی در جریان حملات اخیر به نوار غزه متهم کرد.

پرلموتر که ۳۰ سال را در مناطق فاجعه بار در سراسر جهان گذرانده است، گفت:آنچه در غزه در هفته اول خود شاهد بوده فراتر از تمام تراژدی هایی است که در مسیر کار حرفه ای خود دیده است.

وی گفت: تمام بلایایی که من در طول ۴۰ سفر میدانی دیدم، از جمله بلایای طبیعی و بمباران برج تجارت جهانی، با سطح قتل عام علیه غیرنظامیانی که فقط در هفته اولم در غزه دیدم، برابری نمی‌کند.

وی با بیان اینکه بیشتر قربانیانی که دیده‌ام، کودکان بوده اند، گفت: تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. کودکانی را دیدم که سوخته و تکه تکه شده اند.

پرلموتر اظهار کرد: کودکانی که او تحت درمان قرار می‌دهد جراحات «وحشتناک» از جمله از دست دادن بخش‌هایی از بدنشان در نتیجه فروریختن ساختمان یا انفجار بمب داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه تیم پزشکی وی قطعاتی به اندازه انگشت شست از بدن کودکان هشت ساله بیرون آوردند، گفت: این کودکان مورد اصابت گلوله تک تیراندازها قرار گرفته اند. وی گفت: من بچه هایی دارم که دوبار مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

پرلموتر به عکس هایی که از کودکانی که جراحات مرگباری دیده بودند، اشاره کرد و افزود که این آسیب‌ها «عمدی» بوده است. وی تاکید کرد: ممکن نیست که کودکان به طور تصادفی مجروح شده باشند.

پرلموتر در مورد تاثیرات روانی این اتفاقات گفت: چگونه می‌توان یتیم ماندن و از هم پاشیدگی خانواده خود را دید؟

کد خبر 1774103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha