موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی بازوان ارشاد اسلامی در استان‌ها هستند

مقیمی گفت: موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی به عنوان بازوان توانمند فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانها فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد مقیمی، مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر خود به استان مرکزی به همراه حسین محمودی فر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از موسسه قرآنی فجر خمین بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و تخصصی این مؤسسه قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از فعالیت ها و تلاش های موسسات قرآنی در آموزش و پرورش دینی و فرهنگی آینده سازان ایران اسلامی، افزود: موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی به عنوان بازوان توانمند فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانها فعالیت می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش های وزارت ارشاد در راستای کمک به فعالیت های موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی ادامه داد: ما بنا داریم ذیل قرارگاه عدالت فرهنگی موسسات قرآنی فعال و نخبه پرور را در شهرها و روستاهای کم برخوردار، شناسایی و از آنها حمایت نماییم.

مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: امر امر نیازمند این است که روسای ادارات ارشاد شهرستان‎ها در زمینه معرفی این مراکز فعالیت بیشتری داشته باشند.

گفتنی است، بازدید از بیت امام راحل و دیدار با آقای قاسمی معاون فرهنگی توسعه و نشر آثار امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های سفر ایشان به شهرستان خمین بود.

کد خبر 1774114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha