توفیقات طرح ملی «مسجد کانون نشاط» در جذب جوانان

مرادی گفت: طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد با هدف اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد با شعار «مسجد، کانون نشاط» در حال اجرا است.

خسرو مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح «مسجد کانون نشاط » در تابستان ،گفت:اجرای برنامه‌های متنوع و متناسب با نیاز جوانان در ایام تابستان موجب جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و ترویج فعالیت‌های مسجد با مشارکت این قشر خواهد شد.

طرح اوقات فراغت کانون‌ها با محوریت مساجد در حال اجرا است

مدیر کانون باقرالعلوم (ع) مسجد چهارمین شهیدمحراب الهیه افزود: مساجد بهترین مکانی است که خانواده ها با آرامش خاطر می توانند فرزندان خود را برای گذراندن اوقات فراغت بفرستند لذا مساجددر جذب نوجوانان و اجرای برنامه های اوقت فراغت موفق عمل کرده اند.

طرح اوقات فراغت کانون‌ها با محوریت مساجد در حال اجرا است

وی خاطر نشان کرد: برای فصل تابستان برنامه هایی نظیر کلاس های علمی، فرهنگی، دینی، تفریحی و گردشگری و همچنین آموزش های مهارتی و فنی در کنار برنامه های ورزشی و سرگرمی تدارک دیده شده است.

مرادی تصریح کرد: برگزاری  محفل انس باقرآن، برپایی کلاس فوتسال آقایان با همکاری پایگاه بسیج ، برگزاری کلاس حفظ قرآن ویژه نونهالان صالحین، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری ،برگزاری کلا سهای طب اسلامی ، لاس روانخوانی قرآن و آموزش احکام از برنامه های شاخص در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان در کانون است.

طرح اوقات فراغت کانون‌ها با محوریت مساجد در حال اجرا است

کد خبر 1774151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha