همه ظرفیت‌ها آماده همکاری با دولت جدید است

امام جمعه گفت: بستر انجام وظیفه برای خدمت به نظام و مردم این است دولت بخواهد از ظرفیت‌ها و تجربیات آماده همکاری استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، شنبه (۶ مرداد) در جلسه شورای اداری استان با اشاره برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی کرمان ابراز امیدواری کرد: استان و کشور از اثر معنوی این همایش بزرگ و پرافتخار و تاریخی نهایت بهره لازم را ببرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه پرچم استان در مسیر ایثار و شهادت بالا است به ویژه مفتخر به شخصیتی است که موفق شد در این بخش و نگاه جهادی به عنوان مرد میدان در تاریخ ماندگار شود؛ افزود: کرمانی‌ها افتخار دارند ستاره درخشانی به دنیای اسلام عرضه کردند که در سخت ترین نبرد تاریخی یعنی نبرد جبهه مقاومت و استکبار با همه عِده و عُده آن، توانست لشکر واحدی در جبهه مقاومت شکل بدهد و آن را به پیروزی بزرگی نائل کند که در راستای حرکت سیدالشهدا باشد.
وی تاکید کرد: به همین دلیل در محتوای برنامه‌های اجلاسیه باید به این مهم توجه ویژه شود.
امام جمعه کرمان سپس با تقدیر از دولت انقلابی، کارآمد و خدوم شهید جمهور که در تراز یک رئیس جمهور نظام اسلامی ظهور یافت؛ از ایشان به عنوان شخصیتی مخلص، عالم، باتجربه و خدوم یاد کرد که رهبری در وصف او مطالبی بیان کردند که کمتر در وصف اشخاص از این شخصیت عظیم الشان شنیدیم.
وی ادامه داد: نمایندگان این دولت پُر کار در استان‌ کرمان موفق به ارتقای جایگاه کسب و کار استان از انتهای جدول به رده ۱۰ استان اول شدند و این جز با سعی و تلاش و کوشش و با برنامه بودن به دست نمی‌آید.
امام جمعه کرمان سپس به تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری در روزهای آتی و معرفی کابینه دولت چهاردهم اشاره و تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی انتخابات به معنی واقعی کلمه و نه در شعار که در عمل اجرا و نظر مردم منعکس می شود.
وی ادامه داد: ما مدعی هستیم در دموکراسی هیچ کشوری به این اندازه حتی در تدوین قانون اساسی و نوع حکومت به نظر مردم توجه نکرده در حالیکه جمهوری اسلامی همه این مراحل را با نظر مردم پشت سر گذاشت و رئیس جمهور منتخب هم با رأی مردم انتخاب شد.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: وظیفه همه است دولتی که در جمهوری اسلامی کار را به دست می‌گیرد و توفیقات او، توفیقات همه است؛ تا آنجا که مسیر باز است و دولت خواستار استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات و استعدادهای آنان باشد، همه اعلام آمادگی دارند.
وی خاطرنشان کرد: کار برای نظام و خدمت به مردم وظیفه است اما تکلیف، نیاز به بستر اجرا دارد و بستر اجرا این است که دولت بخواهد از همکاری آنان استفاده کند که امیدواریم در راستای اهداف نظام کشور را به بهترین وجه ممکن اداره کنند و بستر همچنان برای کارهای بزرگ در استان فراهم باشد.

کد خبر 1774358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha