برپایی روضه خانگی به همت خواهران کانون ایمان نیم‌ور

محمدباقری از برگزاری روضه خانگی به همت کانون فرهنگی هنری ایمان  نیم‌ور در ایام ماه محرم خبر داد.

فاطمه محمدباقری، مسئول کانون فرهنگی هنری ایمان، مسجد امام حسین(ع) شهر نیم‌ور با اشاره به اینکه خواهران عضو کانون از روز اول محرم به اجرای برنامه های فرهنگی در محله پرداختند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این مهم با هدف جذب دختران جوان به مسجد انجام شده است.


  مسئول کانون فرهنگی ایمان نیم‌ور، با اشاره به برپایی روضه خانگی در مسکن مهر نیم‌ور، بیان کرد: این مراسم با هدف تبیین فرهنگ عاشورا و اهمیت قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: بانوان هر روز به دعوت از یک بانی در منزل ایشان حضور یافته و به عزاداری، قرائت زیارت عاشورا و  روضه خوانی می پردازند.


محمد اقری اظهار داشت: خوشبختانه این برنامه مورد استقبال اهالی قرار گرفته و هر روز شاهد حضور بیشتر بانوان و دختران جوان در این مراسم معنوی هستیم.

مسئول کانون فرهنگی هنری ایمان نیم‌ور ادامه داد: ایام ماه محرم بهترین فرصت برای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) و آشنایی همگان با اهمیت عفاف و حجاب، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، آگاهی همگان از توطئه‌های فرهنگی دشمنان و ... است و ما نیز در کانون به عنوان مجموعه ای فرهنگی در این راستا گام برمی داریم.

کد خبر 1774599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha