مسابقه «محرم به روایت تصویر» ویژه دانشگاهیان اراک برگزار می شود

رئوفی از برگزاری مسابقه عکس و فیلم با عنوان «محرم به روایت تصویر» ویژه دانشگاهیان دانشگاه اراک خبر داد.

مهدی رئوفی، ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و همچنین فرا رسیدن اربعین حسینی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه اراک اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مسابقه عکس و فیلم با عنوان  «محرم به روایت تصویر» از جمله برنامه های این ایام است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه دانشگاهیان محترم دانشگاه است، افزود: علاقمندان می توانند آثار خود در قالب عکس و فیلم یک دقیقه ای با موضوعات عزاداری ماه محرم، ایستگاه صلواتی و موکب،تعزیه خوانی، شیرخوارگان حسینی و... به آیدی ایتا @social_araku با ذکر مشخصات کامل صاحب اثر ارسال فرمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه به آثار برگزیده هدایای نقدی ویژه ای تعلق خواهد گرفت، اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار: ۲۴ مردادماه جاری است.

رئوفی، همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی نفس المهموم، نوشته شیخ عباس قمی را از دیگر برنامه های امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اراک دانست و بیان کرد: این مسابقه نیز ویژه کارکنان  و دانشجویان محترم دانشگاه است.

وی با بیان اینکه به 4 نفر از برگزیدگان محترم کارت هدیه تعلق خواهد گرفت، اظهار داشت: فایل pdf کتاب جهت دسترسی علاقمندان در اختیار شرکت کنندگان محترم قرار می گیرد.

 معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اراک، با بیان اینکه علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی امور اجتماعی دانشگاه @social_araku پیام دهند، ادامه داد: این مسابقه در روز ۲۸ مرداد جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۳ برگزار می شود.

کد خبر 1774681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha