پیام تسلیت وزیر فرهنگ و معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد در پی درگذشت سیدمحمد صفی‌زاده

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات این وزارتخانه در پیام های جداگانه درگذشت سیدمحمد صفی‌زاده صاحب امتیاز و مدیرمسئول گروه رسانه‌ای ابرار را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت سیدمحمد صفی‌زاده صاحب امتیاز و مدیرمسئول گروه رسانه‌ای ابرار را تسلیت گفت.

متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"انالله و انا الیه راجعون

فقدان پیشکسوت عرصه سیاست و رسانه، مرحوم سیدمحمد صفی زاده موجب تأسف و تالم شد.

سوابق مبارزاتی ایشان در سال‌های پیش از انقلاب و حضور موثر در سنگر رسانه با تأسیس و راهبری مجموعه رسانه‌ای ابرار که محل رشد و تربیت نسل شریفی از روزنامه‌نگاران شد، از وی چهره‌ای دلسوز و حرفه‌ای ساخته بود.

اینجانب، مصیبت وارده را به همسر، فرزندان، همکاران گروه رسانه‌ای ابرار و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان علو درجات و همنشینی با سالار شهیدان و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم. "

همچنین، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت «سیدمحمد صفی‌زاده» روزنامه‌نگار پیشکسوت و مدیر گروه نشریات «ابرار» را به جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.

در پیام فرشاد مهدی‌پور آمده است:

ویبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

خبر درگذشت زنده‌یاد «سیدمحمد صفی‌زاده» روزنامه‌نگار با سابقه و مدیر توانمند رسانه‌ای موجب تالم شد.

اینجانب درگذشت این فعال دغدغه‌مند رسانه‌ای را به خانواده گرامی، جامعه رسانه‌ای کشور و همکاران ایشان در مجموعه رسانه‌ای ابرار تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده و بازماندگان او، صبر و اجر مسالت دارم.

کد خبر 1774799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha