راهپیمایی جمعه خشم در حمایت از مردم غزه

حجت الاسلام غلامی گفت: روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی «جمعه خشم» به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه در لرستان برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز در جمع خبرنگاران به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه اشاره کرد و اظهارداشت: روز  جمعه، ۱۲مرداد و در امتداد راهپیمایی‌های موسوم به  جمعه خشم، مردم سراسر استان لرستان پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می دارند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه سخنرانی نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا بار دیگر نشان داد که دستان جنایتکار شیطان بزرگ و حامیان جبهه استکبار در کشتار مردم بی‌گناه غزه همراه رژیم تروریستی صهیونیستی است، افزود: جهان اسلام برای مقابله با این صف آرایی همه جانبه دشمن راهی جز اتحاد و یکپارچگی ندارند.

حجت الاسلام غلامی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم گفت: راهپیمایی جمعه خشم در خرم‌آباد پس از اقامه نماز جمعه از مصلای الغدیر تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر و همزمان در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1774813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha