پیام تسلیت «حزب الله» در پی شهادت اسماعیل هنیه

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت و تاکید کرد که شهادت هنیه، مقاومت مجاهدان را در همه صحنه‌های مقاومت برای ادامه راه جهاد افزایش خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المنار، حزب الله لبنان در خصوص شهادت «اسماعیل هنیه» پیام تسلیت فرستاد.

در این بیانیه امده است: حزب الله لبنان، شهادت فرمانده بزرگ وصادق، برادر عزیز اسماعیل هنیه رحمه الله را به همه مجاهدان مقاوم، آزاده و شریف و به مردم مجاهد و مظلوم و سربلند فلسطین و همه برادران شریف در جنبش مقاومت اسلامی حماس و به تمامی گروه‌های عزیز در مقاومت فلسطین را تسلیت عرض می کند. ما به ویژه به خانواده شریف و فداکار وی که در مسیر آزادسازی قدس و فلسطین ده‌ها زن و مرد را به کاروان شهدا تقدیم کرده‌اند، تسلیت عرض می کنیم و از خداوند متعال برای آنها صبر جزیل و ثواب دنیا و آخرت را مسئلت می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: سردار شهید اسماعیل هنیه از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر است که با شجاعت تمام در مقابل پروژه سلطه طلبی آمریکا و اشغالگری صهیونیست‌ها سخت ایستاد و خون خود را بر کف دستان خود حمل کرد و  آماده شهادت بود و به آن اعتقاد داشت.

وی افزود: شهادت اسماعیل هنیه، عزم مقاومت مجاهدان را در همه صحنه‌های مقاومت برای ادامه راه جهاد افزایش خواهد داد  و عزم و قدرت آنان را در برابر دشمن صهیونیستی که قاتل زنان و کودکان، عامل نسل کشی غزه و غاصب سرزمین فلسطین و مقدسات ملت است،  بیشتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما در حزب‌الله خود را با برادران عزیزمان در جنبش حماس در این درد ناشی از از دست دادن این رهبر بزرگ، شریک می دانیم. ما احساس خشم از جنایات دشمن و برای شهادت رهبرانمان احساس غرور می کنیم که به وعده الهی ایمان دارند  و از خداوند متعال می خواهیم که این رهبر بزرگوار و عزیز را در زمره شهدا قرار دهد و   رحمت واسعه خود را شامل آنان کند.

کد خبر 1775056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha