خون‌ پاک شهدای جبهه مقاومت نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد

سردار عسگری گفت: خون‌ پاک شهید هنیه و دیگر شهدای جبهه مقاومت نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین و قدس شریف را سرعت خواهد بخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محمد رضا عسگری، شامگاه امروز چهارشنبه(۱۰مرداد) در جمع مردم شهید پرور شهر اراک، که در آیین بزرگداشت مجاهد شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در پیاده‌راه امیرکبیر اراک شرکت کرده بودند، گفت: شهادت این شهید بزرگوار دل همه آزادی خواهان جهان را به درد آورد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: رژیم صهیونیستی و متحدانش بدانند که این جنایت ایشان بی جواب نخواهد ماند و ملت ایران و رزمندگان جبهه مقاومت از خون شهید هنیه نخواهند گذشت.

وی با اشاره به مجاهدت‌های صادقانه شهید هنیه، خاطر نشان کرد: مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر این شهید گرانقدر برای همیشه ماندگار و برای مجاهدان امت اسلامی در جبهه مقاومت الگو شده است.

این مقام ارشد استان تاکید کرد: خون‌ پاک شهید والامقام اسماعیل هنیه و دیگر شهدای جبهه مقاومت، به نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین و قدس شریف سرعت می دهد و در آینده نزدیک شاهد نابودی این غده سرطانی خواهیم بود.

خون‌ پاک شهدای جبهه مقاومت نابودی اسرائیل را سرعت می‌بخشد

 جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: دشمنان مقاومت و جهاد اسلامی به ویژه اسرائیل جنایتکار باید بدانند که شهادت شهید اسماعیل هنیه نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه سبب همبستگی، اتحاد و قدرت هر چه بیشتر می شود.

این مقام ارشد استان مرکزی به جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل در غزه اشاره کرد و ادامه داد: این رژیم جعلی در طول بیش از ۱۰ ماه جنایت در غزه راه بجایی نبرده و امروز دست به ترور می زند.

سردار عسگری با اشاره به بیانات رهبر که فرمودند؛ ما از خون میهمان خود نمی گذریم، بیان کرد: شهید هنیه میهمان جمهوری اسلامی بود و بدون شک ملت ایران از خون‌ میهمان خود نمی‌گذرد و پاسخ دندان شکنی به اسرائیل خواهد داد.

گفتنی است شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس که روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید.

 لازم به ذکر است، مراسم تشییع پیکر مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس، فردا پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1775218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha