خدمات مواکب شهدای دانشجوی خوزستان برای اربعین

مسئول دانشجویی خوزستان از خدمت رسانی موکب‌های بسیج دانشجویی خوزستان با نام شهدای دانشجو در چند نقطه این استان به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

صادق شاهوارپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوزستان گفت: مواکب شهدای دانشجوی خوزستان با هدف خدمت رسانی در عرصه های درمانی، فرهنگی، هنری، تغذیه و اسکان در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه و همچنین شهرهای منتهی به مرز برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی راه اندازی می‌شوند.

وی بیان کرد: امسال با توجه به گرمای زیاد هوا و نیاز زائران جهت اسکان یک حسینه و یک زینبیه با گنجایش بیش از ۳۰۰نفر در پایانه مرزی چذابه ساخت و تجهیز شده است که از اول صفر پذیرای زائران عبدالله الحسین هستیم.

مسئول مواکب شهدای دانشجوی خوزستان عنوان کرد: مواکب شهدای دانشجو با هدف ایفای نقش در این حرکت جهانی جامعه مسلمین مطابق سال های اخیر فعالیت خود را در گستره شهرهای منتهی به مرز با برقراری مواکب بین راهی و موکب اسکان و درمانی در عمود ۶۰ پایانه مرزی چذابه و درمانگاه های سیار به تعداد ۱۰عدد در مرز شلمچه و چذابه و همچنین غرفه پذیرایی در نقطه صفر مرزی پایانه خروجی انجام می دهد.

شاهوارپور افزود: مواکب درمانی شهدای دانشجوی خوزستان امسال علاوه بر تجویز و درمان بیماران با استقرار کانترهای دندانپزشکی آماده ارائه خدمت به زائران است.

وی گفت: در حال برنامه ریزی جهت خدمت رسانی دانشجویان خارجی در پایانه مرزی چزابه هستیم تا دانشجویان آذربایجانی، پاکستانی و افغانستانی نیز در کنار دانشجویان ایرانی به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی کنند.

شاهوارپور در ادامه افزود: موکب دانشجویان جهان اسلام در عمود ۱۳۹۲ با محوریت دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز با ظرفیت اسکان بیش از ۵۰۰ زائر خدمات مختلفی ارائه خواهد داد.  

وی در پایان گفت: مواکب بین راهی شهدای دانشجو نیز در شهرهای اندیمشک، شوش و بهبهان نیز جهت خدمت رسانی فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 1775220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha