خون شهید هنیه جبهه مقاومت را مستحکم‌تر می‌کند

رییس حوزه‌های علمیه تهران در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت رییس دفتر سیاسی حماس، تاکید کرد: خون شهید اسماعیل هنیه موجب استحکام جبهه مقاومت و عمق یابی پیوند ناگسستنیِ دو ملتِ مجاهد خواهد شد.

رییس حوزه های علمیه استان تهران ضمن محکومیت ترور میهمان شهید، دکتر اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس گفت: خصم زبون به انگیزه جبران شکست هایِ پی در پیِ در میدان نبرد، مرتکب این جنایت بزدلانه و ضدبشری شد. دشمن بهتر از هر کسی می داند، چنین جنایت هایی هرگز شکست های عظیم و بی آبرویی تاریخی او را ترمیم نخواهد کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون (شعراء -۲۲۷)

قهرمان سترگ جبهه مقاومت، نابغه نبرد با دشمن دون، شهیدالقدس، حاج اسماعیل هنیه عروج کرد.

مردی که همه ی عمر مبارک و سراسر افتخار خویش را در دفاع از ملت مقاوم و سرفراز فلسطین و جهاد با کفر جهود سپری نمود و سرانجام جان در طبق اخلاص نهاد و سخاوتمندانه در راه آرمان های الهی و آزادی خواهانه تقدیم جانان کرد.

طُوبَیٰ لَهُمْ وَحُسْنُ مَآب ( رعد – ۲۹)

خصم زبون به انگیزه جبران شکست های پی در پی در میدان نبرد، مرتکب این جنایت بزدلانه و ضدبشری شد که بهتر از هر کسی می داند، چنین جنایت هایی هرگز شکست های عظیم و بی آبرویی تاریخی را ترمیم نخواهد کرد.

شهادت قهرمان ملی فلسطین، در ام القرای جبهه مقاومت موجب استحکام جبهه و عمق یابی پیوند ناگسستنی دو ملت مجاهد خواهد گشت.

دامان مام مقاومت، فرزندان رشید و مجاهد بسیاری پرورده و اسماعیل های فراوانی را در منای اسلامِ آزادی تقدیم داشته است. جای هنیه بزرگ، هرگز خالی نخواهد ماند، چنانچه او خود نیز در آستانه شهادت گفت: «اذا غابَ سیدٌ قامَ سید».

ایران مقتدر تحت فرمان زعیم حکیم به خونخواهی میهمان عزیز خویش، از باند جنایتکار صهیونیستی انتقام سختی خواهد ستاند.

إِن‌َّ اللّه‌َ عَزِیزٌ ذُو انتِقام‌ٍ ( ابراهیم – ۴۷)

علی اکبر رشاد

کد خبر 1775248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha