نتیجه حتمی پیروزی مقاومت و زوال رژیم صهیونیستی است

سید عبدالملک الحوثی شهادت فواد شکر، رهبر ارشد حزب الله لبنان و اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و تاکید کرد که پیروزی حتمی با محور مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، سید عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تسلیت به شهیدان اسماعیل هنیه و فؤاد شکر (آقای محسن) تاکید کرد: نتیجه حتمی پیروزی و نابودی دشمن اسرائیل و موجودیت موقت آن است.

رهبر جنبش انصارالله یمن شهادت فواد شکر را به خانواده شهید، دبیر کل حزب الله، هواداران وفادار آن، ملت لبنان، محور مقاومت و امت اسلامی تسلیت گفت.

عبدالملک الحوثی با اشاره به اینکه دخالت دشمن جنایتکار در هدف قرار دادن شهید، نبرد را به سطح وسیع‌تری و ابعاد بزرگ‌تری رسانده است که عواقب آن ان‌شاءالله برای دشمن وخیم خواهد بود، تأکید کرد: از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم. انشاءالله و با همکاری برادرانمان در محور جهاد و مقاومت انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت.

وی مقاومت شهید فواد شکر را نمادی از تعهد قاطع و عزم راسخ خود برای ادامه جهاد تا رهایی سرزمین فلسطین از ظلم و ستم دانست.

وی همچنین او را «یکی از نمادهای پیروزی، نیرومندی‌ و توانایی‌ در میدان‌های جنگ دانست.

عبدالملک الحوثی همچنین، جنایت هدف قرار دادن برادر عزیز مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» را محکوم و تاکید کرد: استقامت و مقاومت ما در برابر دشمن بیشتر می‌شود.

وی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی به هیچ یک از امیدهای خود برای شکستن مقاومت و خاموش کردن روحیه جهادی و اراده پولادین برادران مجاهد در فلسطین و در همه جبهه‌های حمایتی دست نخواهد یافت.

کد خبر 1775276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha