ترور شهید اسماعیل هنیه نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه را نشانه استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس صبح ۱۱ مردادماه در خیابان سرداران با حضور هزاران نفر از مردم ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه در این مراسم گفت: ۱۰ ماه است که رژیم صهیونیستی مردم بی دفاع غزه را آماج حملات سنگین قرار داده که این ددمنشی ها با حمایت تام و تمام آمریکا و کشورهای غربی صورت می گیرد و جمهوری اسلامی ایران با تنبیه جدی و تاریخی پاسخ تاریخی به رژیم صهیونیستی بدنبال ترور شهید هنیه خواهد داد که در طول تاریخ ثبت خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه وظیفه ما ادامه راه شهدا است، تصریح کرد: متاسفانه کشورهای اسلامی جز ایران، یمن و محور مقاومت همگی سکوت کرده‌اند که این سکوت به معنی حمایت از جنایتهای رژیم کودک‌کش است.
 
این مسئول ادامه داد: اگر کشورهای اسلامی به صورت یک جبهه یکپارچه و واحد موضع می‌گرفتند به هیچ عنوان شاهد این زیاده خواهی‌ها و جنایتها از سوی رژیم منحوس صهیونیستی نبودیم.

وی با تقبیح اقدامات رژیم اشغالگر قدس در انجام ترور در نقاط مختلف منطقه افزود: این اعمال رژیم صهیونیستی نشانه استیصال این کشور است؛ رژیمی که داعیه قدرت اول نظامی منطقه را دارد، ۱۰ ماه است که نتوانسته به یک گروه شبه نظامی در منطقه ای محدود غلبه کند.

حمله به مهمان جمهوری اسلامی غیر قابل قبول است

 وی، ترور شهید اسماعیل هنیه را نشانه استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی اعلام و خاطر نشان کرد:  به فرموده رهبر انقلاب این رژیم جعلی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید و با عنایت خدا و رهبری مقام معظم رهبری، نیروهای رزمنده اسلام جواب سخت و دندان شکنی را به این رژیم جعلی خواهد داد که در طول تاریخ ثبت خواهد شد.
 
حجت الاسلام قریشی افزود: حمله به مهمان جمهوری اسلامی غیر قابل قبول است، تصریح کرد: از مسئولین نظامی و کشور درخواست داریم با درایت و به زودی مطالبه رهبر انقلاب را که مجازات سخت است را عملیاتی کنند و  مجازات تعدی کننده، وظیفه شرعی ماست و طبق آموزه های اسلامی باید این کار انجام شود.

کد خبر 1775280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha