بچه‌مسجدی‌هایِ کرمانشاه تا ۸ شهریور به زائران اربعین خدمات می‌دهند

نظری با اشاره به خدمت‌رسانی ۱۷ روزه موکب امیرالمومنین(ع) کرمانشاه گفت :این موکب در سه محور اسکان، پذیرایی و درمانی خدمت رسانی می‌کند؛ اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر خدمات این موکب مسجدی است.

«محمد نظری»، در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت موکب اربعینس کانون فرهنگی هنری مسجد امیرالمومنین(ع) استان کرمانشاه، بیان کرد: فعالیت های این موکب از ۲۳ مرداد ماه در این شهر آغاز شده و تا هشتم شهریور ماه ادامه دارد و این موکب در محورهای اسکان، پذیرایی و درمانی به زائرین خدمات ارایه می دهد.

مدیر کانون مسجد امیرالمومنین(ع) کرمانشاه افزود:  این موکب روزانه برای ۳۰۰ نفر زمینه اسکان و پذیرایی در سه وعده غذایی را فراهم  می کند و اطلاع رسانی مسیرهای پیاده روی در کشور عراق و برنامه های اربعین، پاسخ به سوالات شرعی، فراهم کردن فضایی برای حضور خبرنگاران رسانه ها برای پوشش اخبار پیاده روی اربعین از برنامه های این موکب است.

نظری با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، معرفی شهدای شاخص استان کرمانشاه، قرائت دعا را از دیگر برنامه های این موکب دانست و تصریح کرد: آماده سازی فضای مسجد و تجهیز آن به اسباب و لوازم مورد نیاز برای اسکان زائرین در این موکب انجام شده است.

بچه‌مسجدی‌هایِ کرمانشاه تا ۸ شهریور به زائران اربعین خدمات می‌دهند

وی با اشاره به اینکه جوانان مسجدی با عزم و اراده ایران اسلامی هر ساله با حضور در راهپیمایی بین المللی و عظیم اربعین حسینی در جهت اتحاد میان دو کشور عراق و ایران و پیوند فرهنگ دو ملت تلاش می کنند، گفت: آماده سازی امکانات لازم جهت پخت «بژی» گرم از سوغات بسیار خوش طعم و محبوب استان کرمانشاه برای زائرین انجام می شود.

بچه‌مسجدی‌هایِ کرمانشاه تا ۸ شهریور به زائران اربعین خدمات می‌دهند

گفتنی است، موکب امیرالمومنین(ع) با همت اعضای کانون و با همراهی خیرین و خانواده های آنان طی سال های اخیر میزبان زائرین اربعین حسینی با ارائه خدمات فرهنگی، اسکان و تغذیه بوده است.

کد خبر 1775322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha