پاسخی کوبنده در انتظار بی‌ادبی‌های دشمن است

آیت الله دژکام گفت: حاصل ترور میهمان ما در تهران این است که از آبروی جهانی خود دفاع و به دشمن بفهمانیم ایران و ایرانی مردمی نیستند که بخواهند چنین بی ادبی هایی را ببینید و پاسخ کوبنده ای به آنها نداده باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم منحوس صهیونیستی، گفت: حاصل ترور میهمان ما در تهران این است که از آبروی جهانی خود دفاع و به دشمن بفهمانیم ایران و ایرانی مردمی نیستند که بخواهند چنین بی ادبی هایی را ببینید و پاسخ کوبنده ای به آنها نداده باشند.

وی با اشاره به بی ادبی نخست وزیر صهیونیستی در توهین به مردم ایران، افزود: ایران همیشه متمدن بوده و مردم ما بزرگ منشی خود را همواره نشان داده اند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس به جنگ ترکیبی دشمن و روش مقابله با آن توضیح داد و گفت: در جنگ ترکیبی، دشمن از رسانه استفاده می کند و اکنون می بینید که رسانه ها در جهان چگونه بر تفکر مردم نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ابزار جنگ ترکیبی برای دشمن است، افزود: دشمنان از عوامل فرهنگی استفاده کرده تا هویت مان را مخدوش کنند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد هویت ما که با اسلام و ایران پیوند خورده در نسل جوان شکل نگیرد، عنوان کرد: تروری که در کشور رخ داد جنبه امنیتی هم داشت و دشمن تلاش دارد ما را زمین بزند و برای این منظور از نفوذ، عامل اقتصادی و... استفاده می کند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای ابزارهای جنگ ترکیبی برنامه داشته و متوجه باشیم که در مقابل دشمن با نقشه جلو برویم، اظهار کرد: همه جوانب تقابل با دشمن در سیاست کلی و برنامه هفتم در نظر گرفته شده است.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اقتصاد اولویت اصلی کشور است، عنوان کرد: اولویت اقتصادی کشور به این معنا نیست که دیگر نهادها نقش سازنده خود را انجام ندهند.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق این خواسته رهبری در باب اقتصاد  و معیشت همه باید تلاش کنند، گفت: حوزه و دانشگاه و سایر نخبگان باید در این راستا مطالبه داشته باشند.

دژکام با اشاره به اینکه باید تصمیم بگیریم برنامه هفتم بیش از ۷۰ درصد عملیاتی شود، گفت: این مهم نیازمند اقدام جهادی مسئولان و مجموعه های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه وارد یک جنگ تمدنی شده ایم، گفت: در همه حال باید در مقابل دشمن ایستاد و مرد میدان مبارزه و جهاد از رویارویی با دشمن و سرزنش ها نمی هراسد.

کد خبر 1775353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha