اعزام مبلغین تسهیلگر جوانی جمعیت به مساجد

دبیر کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی از مشارکت شهرداری مشهد در طرح اعزام مبلغ تسهیلگر جوانی جمعیت در سطح بوستان‌ها، مساجد و جلسات قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و اعتکاف سال ۱۴۰۳ خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ علی اکبر روحی گل خطمی، دبیر کارگروه جوانی جمعیت در نشست فصلی تسهیل گر جوانی جمعیت که در راستای سلسله برنامه های حوزه تبیینی و ترویج فرزندآوری برگزار شد اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته ۳ برنامه مشترک با حوزه اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی اجرا شده است که از جمله این طرح‌ها می‌توان به مشارکت شهرداری در طرح اعزام مبلغ تسهیل گر جوانی جمعیت در سطح بوستان‌ها، مساجد و جلسات قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و اعتکاف سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

روحی بیان کرد: شهرداری ظرفیت بسیار خوبی در حوزه مردمی سازی، تبلیغات و فرهنگ‌سازی جوانی جمعیت دارد و می‌توان با نصب المان‌ها و دیوار نویسی فرهنگ‌سازی مطلوبی را به سرانجام رساند. 

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های پیش رو، انعقاد تفاهم نامه مشترک سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت در خصوص برنامه های حوزه جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۳ است.

وی ضمن اشاره به دهه آخر صفر افزود: هر ساله در دهه آخر صفر، ۵موقعیت و موکب در شعاع اطراف حرم مطهر رضوی جهت ارائه خدمت شبانه روزی به زائرین به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در نظر گرفته و خدمات متنوع فرهنگی از جمله ایستگاه پاسخگویی به مسائل شرعی برادران و خواهران و ایستگاه مشاوره تخصصی برای زائرین، ارائه می‌شود.

روحی یاداور شد: در این نشست فصلی که ویژه مربیان و تسهیل گران آستان قدس رضوی و با حضور مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار شد در خصوص ظرفیت‌های مشترک فعالیت‌های جوانی جمعیت در شهر مشهد هم اندیشی و بحث و تبادل نظر شد.

پایان پیام/

کد خبر 1775413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha