تکلیف دولت و مجلس در انتخاب کابینه مشخص است

فیاضی با بیان اینکه تکلیف آقای پزشکیان در انتخاب کابینه مشخص است، گفت: تا زمانیکه دولت و مجلس هر دو در مسیر ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم، موفق خواهیم شد.

عبدالوحید فیاضی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم به خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار، خیلی واضح و روشن هم برای نمایندگان مجلس و هم آقای پزشکیان، مسیر را ترسیم کردند و مولفه هایی را بیان نمودند.

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی کاملا شفاف فرمودند که مجلس وظیفه حمایت دارد و حمایت کند تا کابینه دولت رأی بیاورد و دولت موفق شود چراکه موفقیت رئیس جمهور، موفقیت همه ما است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ویژگی های افرادی که باید برای کابینه معرفی شوند نیز بیان فرمودند یعنی «کابینه‌ای متشکل از افراد مؤمن، کارآمد، انقلابی، امیدوار به آینده، مشهور به پاکدستی و صداقت، دارای نگرش ملی و برخوردار از اعتقاد عمیق به جمهوری اسلامی تشکیل شود و مسائل کشور و مردم را به پیش ببرد.»

فیاضی تصریح کرد: به نظرم تکلیف آقای پزشکیان نیز در انتخاب کابینه مشخص است و تا زمانیکه دولت و مجلس هر دو در مسیر ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم، موفق خواهیم شد.

کد خبر 1776014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha