خبرنگاران، زبان حقیقت‌گوی جامعه هستند

استاندار زنجان گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه به عنوان وجدان بیدار، چشمان بینا و زبان حقیقت‌گوی جامعه هستند و بسیاری از مشکلات، دغدغه‌ها، کمبودها و ضعف‌های موجود در جامعه با قلم و اطلاع‌رسانی آنها حل و فصل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، خاطرنشان کرد: این قشر زحمت‌کش و بی توقع، همواره نقش پر رنگی در بهبود اوضاع و شرایط جامعه ایفا کرده و می کنند.

امروز در عصر ظهور و بروز رسانه های نوین و دیجیتال و از سوی دیگر جنگ رسانه ای دشمنان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی، ‌نقش خبرنگاران و فعالان رسانه در تبیین ارزشهای انقلاب و دستاوردهای نظام بسیار سنگین‌تر و پررنگتر شده است، چنانکه به فرموده مقام معظم رهبری باید موضوع "جهاد تبیین بسیار جدی گرفته شود چون در راس نقشه‌های دشمن، تبلیغ قرار دارد و علاج آن تبیین حقیقت است".

ثبت ۱۷ مردادماه به عنوان روز خبرنگار در روزشمار رسمی کشور را نشانگر منزلت والای حوزه اطلاع رسانی، خبر و رسانه و مبیّن مجاهدات دلسوزانه اصحاب رسانه و جامعه خبری در تنویر افکار عمومی، امیدآفرینی و جهاد تبیین توصیف کرد.

ضمن گرامیداشت مقام شامخ کلیه شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه به ویژه شهیدان والامقام سیدمرتضی آوینی، محسن خزایی و محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به عموم فعالان این ساحت ارزشمند و تأثیرگذار، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

کد خبر 1776094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha