خبرنگاران تعهدشان دفاع از حقیقت و عدالت خواهی است

سر دار ملکی گفت: ۱۷ مرداد روز بزرگداشت همه‌ خبرنگارانی است که در تعهدشان که دفاع از حقیقت و عدالت خواهی است می کوشند و با ریزبینی و دقت از درون حوادث، واقعیت را بیرون می کشند و در اختیار عموم مردم قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار "عزیزاله ملکی" ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: ۱۷ مرداد روز بزرگداشت همه‌ خبرنگارانی است که در تعهدشان که دفاع از حقیقت و عدالت خواهی است می کوشند و با ریزبینی و دقت از درون حوادث، واقعیت را بیرون می کشند و در اختیار عموم مردم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی گیلان افزود : اصول اخلاقی حرفه خبرنگاری مقرر می دارد که خبرنگاران در هر مرحله و مقامی که باشند باید به خیر و مصلحت جامعه ایمان کامل داشته باشند.

وی اضافه کرد: به راستی خبرنگاران نمونه وظیفه‌شناسی و آگاهی بخشی و تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.


سردار ملکی افزود : خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: روز خبرنگار فرصت مناسبی برای تجلیل از مردان و زنان خبرنگاری است که با تلاش و همت مضاعف خود همواره با قلم شرافت و حقیقت در راستای آگاهی بخشی جامعه گام بر می دارند.

وی در پایان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدا و درگذشتگان این عرصه، روز خبرنگار را به خبرنگاران، اهالی رسانه و تلاشگران این حوزه تبریک عرض کرد و اظهار داشت: از تلاش صادقانه این عزیزان در آگاهی بخشی به شهروندان، ترویج فرهنگ قانونمداری و پوشش خبری فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان گیلان در تامین امنیت و نظم جامعه کمال تشکر و قدردانی را دارم. از درگاه خداوند متعال برای تمامی خبرنگاران، سلامتی و توفیق تداوم خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف و ولایتمدار این مرز و بوم را مسئلت می نمایم.
                                                                       

کد خبر 1776111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha