خبرگزاری شبستان یک مجموعه فاخر و ارزشمند/ رسانه سالم می تواند مقدمه حکمرانی سالم باشد

زنگانه گفت: خبرگزاری شبستان یک مجموعه فاخر و ارزشمند است که در دولت سیزدهم و دولت شهید جمهور برای اطلاع رسانی، مطالبه گری صحیح و ظهور و بروز یک رسانه سالم را انجام داد.

دکتر علی محمد زنگانه امروز (چهارشنبه ١٧ مرداد) به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان گلستان با تبریک روز خبرنگار گفت: از مجموعه فاخر خبرگزاری شبستان بابت زحماتی که در دولت سیزدهم و دولت شهید جمهور برای اطلاع رسانی و مطالبه گری صحیح، ظهور و بروز یک رسانه سالم انجام دادید، تشکر می کنم.

استاندار گلستان با بیان اینکه رسانه سالم می تواند مقدمه حکمرانی سالم باشد، افزود: اگر رسانه خودش دچار رفتارهای مبتنی بر غرض ورزی و سایر آسیب ها باشد نمی تواند مقدمه حکمرانی سالم باشد.

وی ادامه داد: خبرگزاری شبستان یک مجموعه فاخر و ارزشمند است و از همکارانتان صمیمانه تشکر می کنم که در این مدت تلاش کردید.

زنگانه، نقش رسانه های استان در دولت سیزدهم را ارزشمند خواند و گفت: در این دوره و در کنار همه خدمتگزاران و دولت شما وظیفه تاریخی خودتان را عمل کردید و تشکر می کنم.

وی اظهارداشت: در حال حاضرفاز گذار است و رسانه در این فاز رسالت تاریخی را می تواند برای مردم استان گلستان رقم بزند.

استاندار گلستان تاکید کرد: در این فاز شما (رسانه ها) باید پروژه های بزرگی را که می تواند برای استان تحول آفرین باشد در دستور کارتان قرار دهید و مطالبه گری کنید.

کد خبر 1776124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha