شهدای خبرنگار برای کسب رضای خداوند قلم زنی کردند

یزدان افشاری پور گفت: شهدای خبرنگار با پا گذاشتن در مسیر حق و حقیقت برای کسب رضای خداوند قلم زنی کردند و امیدواریم خداوند برای قدم برداشتن در راه شهدا و خدمت به جامعه ما توفیق دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز همزمان با روز خبرنگار با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان عنبرآباد مزار شهید عمرانی خبرنگار ایسنا گلباران شد.
یزدان افشاری پور در این مراسم، با تبریک روز خبرنگار، گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و به واسطه انعکاس اخبار، آگاه سازی و اطلاع ‌رسانی در نزد افکار عمومی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.
فرماندار عنبرآباد ابراز کرد: خبرنگاران در جنگ سخت ایفای نقش می کنند و هرگز از پا نمی ایستند و شهادت چندین تن از خبرنگاران در دفاع مقدس و در جنگ غزه گواهی بر این ادعاست.
وی ادامه داد: در جنگ نرم نیز این خبرنگاران هستند که با آگاهی بخشی، انعکاس واقعیت ها و بیان حقایق در خط مقدم این جنگ نقش آفرینی می کنند.
افشاری پور اظهار کرد: امروز با توجه به جنگ رسانه ای که دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب آغاز کرده خبرنگاران باید بیش از پیش برای ترویج آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب قلم بزنند.
فرماندار عنبرآباد تصریح کرد: شهدای خبرنگار با پا گذاشتن در مسیر حق و حقیقت برای کسب رضای خداوند قلم زنی کردند و امیدواریم خداوند برای قدم برداشتن در راه شهدا و خدمت به جامعه ما توفیق دهد.
گفتنی است؛ شهید اسماعیل عمرانی خبرنگار ایسنا سال ۱۳۸۴ در سانحه هوایی سقوط هواپیمای c130 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1776133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha