مهمانی لاله ها همانند شهدا مایه برکت است

نوری گفت: خون شهدا و حضور در مهمانی لاله ها مراسم شهدا مایه برکت و اقتدار و قدرت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری_ استاندار مازندران امروز جمعه (۱۹ مرداد) در چهاردهمین یادواره ۳۱ تن از شهدای روستای پابند بخش یانه سر بهشهر اظهار کرد: ولایتمداری و ادامه راه شهدا و در مسیر شهدا بودن‌مساله مهمی است که باید همواره در دستور کار ما باشد.

وی افزود: در مراسم شهدایی هستیم که حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و امنیت امروز ما در گرو خون شهداست.

استاندار مازندران یادآور شد: شهدا عند ربهم یرزقون هستند و در پیشگاه خداوند رزق و روزی دارند و از آب حیات که آرزوی همه‌مردم جهان است، متنعم‌می شوند.

نوری با تسلیت و تبریک شهادت اسماعیل هنیه افزود: شهید هنیه مظلومانه به شهادت رسید و خونش پایمال نخواهد شد.

وی با بیان اینکه خون شهدا دارای برکت است، گفت: شهادت وعده الهی است و خداوند با شهدا معامله کرده است و امروز در نزد خداوند روزی دارند دارند از آب حیات برخوردارند.

استاندار مازندران امنیت امروز ما را به واسطه شهدا و خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون شهداست.

نوری با تاکید بر تولید و اقتصاد یادآورشد: تولید برای ما مهم است و دارای ارزش بالایی است که پیامبر دستان یک کارگر را بوسید.

وی افزود: تلاش داریم تا با کمک مردم و مسوولان مشکلات این‌منطقه را برطرف کنیم و برای برطرف شدن مشکلات چاره اندیشی می شود.  

استاندار مازندران با اشاره به اربعین حسینی گفت: باید تلاش کنیم که افراد بیشتری به زیارت اربعین نائل شوند و شرایط برای حضور همگان در پیاده روی اربعین‌فراهم و آسان شود.

وی افزود: مازندران دیار علویان است و انشاالله در ایام اربعین خوش می درخشد و امیدواریم که زیارت امام‌حسین(ع) در دنیا و زیارت در آخرت نصیب حالمان باشد.

نوری گفت: امیدواریم دولت جدید هم ادامه دهنده دولت و رئیس جمهور شهید ما باشد و برای دولت جدید دعا می کنیم که با قوت کارشان را انجام و برکات کارشان بیشتر از گذشته باشد و شامل حال مردم شود.

کد خبر 1776383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha