خبرنگاران خود را در صحنه مجاهدانه می بینند

مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز رسانه و خبرنگاران به بلوغی رسیدند که دیگر مرزی بین رسانه‌ها وجود ندارد، گفت: خبرنگاران خود را در صحنه مجاهدانه می بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان ، علیرضا کیخا مدیرکل صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از خبرنگاران در دادگستری استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: عمق راهبردی نگاه رئیس دادگستری استان سیستان و بلوچستان به رسانه اتفاق مبارک است.


وی به مشکلات معیشتی خبرنگاران و امکانات آنان اشاره کرد و افزود: خبرنگاران خود را در صحنه مجاهدانه می بینند.
 

 مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسئولان از نقد فراری هستند، یادآور شد: خبرنگاران با کوچکترین نقد با شکایت روبه رو می شوند.

کیخا گفت: رئیس دادگستری استان سیستان و بلوچستان حس ویژه به خبرنگاران دارند.

وی افزود: امروز رسانه و خبرنگاران به بلوغی رسیدند که دیگر مرزی بین رسانه‌ها وجود ندارد همه یک‌خانه داریم و آن خانه، رسانه انقلاب اسلامی است قرارگاه ما گفتمان و قلب‌های ما است.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان یادآور شد: ینجا همه خود را وام‌دار انقلاب و نظام می‌دانند و رهرو راه شهدا هستیم همه با سلایق مختلف دور هم جمع شدیم و این کنار هم جمع‌شدن تکثیر انرژی می‌کند تا کارهای نشدنی بشود سختی هست، تلاطم مسیر هست اما ما نمی‌ترسیم.

کیخا گفت: خدا در قرآن قسم می‌خورد «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» که نشان از اهمیت کار رسانه و روایتگری دارد و چه شغلی بهتر و زیباتر از خبرنگاری، ما نیز آرزو داریم شهید رسانه شویم و رهرو راه شهیدان آوینی، محسن خزایی،محسن ذوالفقاری و همه شهدای راه قلم باشیم.

کد خبر 1776558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha