برپایی نمایشگاه اسوه در نکا و افزایش انگیزه و رقابت بسیجیان

نجفی از برگزاری نمایشگاه اسوه در نکا خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها علاوه بر نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای بسیج، موجب ایجاد انگیزه و رقابت بین بسیجیان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی نجفی_ فرمانده سپاه ناحیه نکا در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه اسوه در حوزه مسائل فرهنگی، اقتصادی، هنری و همچنین انتقال تجربیات و آشنایی بیشتر مردم، جوانان و بسیجیان با ظرفیت‌های منطقه برگزار می شود.

وی از برگزاری نمایشگاه اسوه در نکا خبر داد و افزود: این نمایشگاه‌ها علاوه بر نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای بسیج، موجب ایجاد انگیزه و رقابت بین بسیجیان می شود.

فرماتده سپاه ناحیه نکا از خبرنگاران به عنوان‌پیام رسان حقیقی جامعه با الگوبرداری از حضرت زینب و امام سجاد(ع) نام برد.

نجفی گفت: روشنگری و اطلاع رسانی در جامعه رسالت بزرگی است که برعهده اهالی رسانه است ک در این راستا با همه توان‌مای کار خواهند بود.

وی افزود: روایتگری حضرت زینب موجب ماندگاری واقعه عاشورا شد و شور و شعور حسینی در جامعه ایجاد کرد و همه‌ما باید ادامه دهنده راه این بزرگان باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه نکا یادآور شد: حرارت کربلای حسینی همیشه سوزان و هیچ گاه خاموش نمی شود و امروز در آستانه اربعین شاهد شور و شعور حسینی هستیم و هر سال بیشتر از سال قبل بر دلدادگان حسینی افزوده می شود.

کد خبر 1776717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha