برگزاری همایش مدار امید در سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری

همایش مدار امید و تجلیل از خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری، عبدالخالق سعیدی در این نشست گفت: به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار و تجلیل از زحمات اصحاب رسانه، همایش مدار امید در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی سپاه استان چهارمحال‌وبختیاری برگزار و از زحمات خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای و مدیران روابط‌عمومی بسیج تجلیل به عمل آمد.

مسئول روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) افزود: این همایش با حضور مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌های استان چهارمحال‌وبختیاری و مدیران شعب روابط‌عمومی نواحی مقاومت بسیج چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و مدیرکل صداوسیمای استان در این همایش طی سخنانی به تبیین اهمیت رسالت و نقش فعالان رسانه‌ای در جهاد تبیین و مقابله با خط تحریف دشمنان انقلاب اسلامی پرداختند.

سعیدی، ادامه داد: تجلیل از خانواده شهدای رسانه‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری، تکریم اصحاب رسانه و خبرنگاران افتخاری بسیج و مدیران روابط‌عمومی در پایان این همایش برگزار شد.

گفتنی است: پخش فتوکلیپی از عملکرد رسانه‌های استان چهارمحال‌وبختیاری با موضوع انعکاس اخبار سپاه و بسیج و نماهنگ‌هایی با مضمون جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های همایش مدار امید در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) بود.

کد خبر 1776774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha