یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر در نهبندان برگزار می‌شود 

مرادی گفت: یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر در نهبندان برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی امروز (۲۳ مرداد) در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی چهار هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است. 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه رمز پیروزی ما در دفاع مقدس همراهی مردم بود و هم اکنون باید مردمی سازی مبارزه با مواد مخدر در اولویت باشد،  گفت: همه باید نسبت به سرنوشت آینده فرزندان خود حساس بوده و نظارت کافی داشته باشیم. 

وی خواستار تقویت بنیه دینی نوجوانان و توجه به مسائل ورزشی آنها برای کاهش آسیب های اجتماعی شد و افزود: سالن های ورزشی ما نباید خاک بخورند باید این سالن ها برای استفاده جوانان تجهیز شود. 

وی یکی از ارکان سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد و گفت:  در این خصوص باید آموزش هایی را به مدیران داد. 

فرماندار نهبندان با اشاره به برگزاری کلاس های اوقات فراغت در شهرستان، گفت: در بخش فرهنگ سازی نیروی انتظامی باید از ظرفیت مساجد استفاده و نوجوانان را با آسیب های مصرف مواد مخدر آشنا کند. 

مرادی گفت: سازمان های مردم نهاد و سمن ها را در نهبندان باید در امر آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر پای کار باشند و گزارش کار ارایه دهند. 

به گفته وی؛ کارشناسان مطرح کشوری در حوزه آسیب های اجتماعی باید به شهرستان دعوت و دستگاه های متولی کار پژوهشی انجام دهند. 

در این جلسه در خصوص برگزاری یادواره شهدای مبارزه با مواد مخدر، راه اندازی کمپ ترک اعتیاد و  تجلیل از فعالین مبارزه با مواد مخدر بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 1776928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha