فعالیت ۴٠ نفر از هنرمندان خراسان جنوبی در موکب آل یاسین

خسروی طناک گفت: موکب فرهنگی هنری آل یاسین با مشارکت ۴٠ نفر از هنرمندان استان خراسان جنوبی در شارع صاحب الزمانی شهر کاظمین و در نزدیکی بارگاه امام موسی کاظم (ع) و امام جواد(ع) در حال خدمات رسانی فرهنگی و هنری است.

جلیل خسروی طناک- مسئول هنری موکب فرهنگی هنری آل یاسین خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: موکب فرهنگی هنری آل یاسین با هدف تقویت بهتر تبلیغ مفاهیم نهضت حسینی در ایام اربعین از سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: موکب فرهنگی هنری آل یاسین از ۲۳ مردادماه برای ارائه خدمات هنری و فرهنگی در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی اعزام شده است. 

خسروی درخصوص فعالیت های این موکب عنوان کرد: در موکب فرهنگی هنری آل یاسین برنامه های مختلفی همچون سرود، تعزیه، نمایش رادیویی و غرفه تخصصی کودکان به زائران حسینی ارائه می شود. 

مسئول موکب فرهنگی هنری آل یاسین خراسان جنوبی ادامه داد: در این موکب ۴٠نفر از هنرمندان خراسان جنوبی مشارکت دارند و به زائران حسینی برای هفتمین سال خدمات رسانی می کنند. 

وی به محل استقرار موکب فرهنگی هنری آل یاسین خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: این موکب در شارع صاحب الزمانی شهر کاظمین و در نزدیکی بارگاه امام موسی کاظم (ع) و امام جواد(ع) در حال خدمات رسانی فرهنگی و هنری است. 

خسروی در پایان گفت: فعالیت های موکب فرهنگی هنری آل یاسین استان به مدت ۱٠روز در شهر مقدس کاظمین ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1777551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha