آیا منتظر هستید تا غزه نابود و اسلام در آن ریشه‌کن شود؟

گردان‌های القسام در پیامی خطاب به علمای اسلامی با ابراز ناامیدی عمیق اعلام کردند که انتظار آنها از علمای اسلامی در قبال نسل‌کشی غزه بیش از چیزی است که اکنون وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « almayadeen»، گردان‌های القسام، شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی خطاب به علمای اسلامی با ابراز ناامیدی عمیق اعلام کردند: انتظار آنها از علما در قبال نسل‌کشی غزه بیش از چیزی است که اکنون وجود دارد.

القسام در پیام خود این پرسش را مطرح کرد که اگر علما و اندیشمندان در این مواقع حساس حرف حق را نزنند، پس هدف از دانشی که دارند، چیست؟

شاخه نظامی جنبش مقاومت حماس ضمن هشدار به علمای اسلامی، گفت: آیا منتظر هستید تا گفته شود غزه نابود شده و اسلام در آن ریشه کن شده است؟

این در حالی است که المیادین در اوایل هفته جاری مصاحبه‌ای را با فرمانده تیپ طولکرم در گردان‌های قدس، «محمد جابر» معروف به «ابو شجاع» که تحت تعقیب رژیم اشغالگر اسرائیل در کرانه باختری است، انجام داد.

ابو شجاع مصاحبه خود را با بحث در مورد ادغام مقاومت در کرانه باختری در عملیات طوفان‌الاقصی در کنار قهرمانان غزه آغاز کرد.

وی در این باره گفت: ما صبر و مقاومت را از فرزندان و مبارزان غزه می آموزیم و از آنها روحیه بالایی می گیریم؛ مقاومت با وجود جنایات اسرائیل که به هدف قرار دادن غیرنظامیان و زنان ادامه می دهد.

وی با اعلام همبستگی با مردم غزه، الهامات و درس‌هایی را که فلسطینی‌ها و مبارزان در کرانه باختری از آنها آموخته‌اند، بیان کرد.

ابو شجاع، گفت: شما اهل صلابت و اراده هستید و به تمام جهان ثابت کرده اید که مردم غزه می توانند «اسرائیل» را ریشه‌کن کنند.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که امت اسلامی به ویژه علمای اسلام از شرایط رزمندگان مقاومت که در حال مقابله با غاصبان حقوق و زمین‌های شان هستند، دست نکشند. «اسحاق رابین» می گوید که یک فلسطینی مرده یک فلسطینی خوب است، به همین دلیل  همه فلسطینی‌ها هدف ایدئولوژی صهیونیستی هستند.

کد خبر 1777561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha