زائران مسیر خسروی هیچ مشکلی برای تردد به عتبات عالیات ندارند

سرتیپ الغزانی در بازدید رییس عملیات و امنیت مرزی عراق از مرز خسروی، گفت: زائران مسیر خسروی هیچ مشکلی برای تردد به عتبات عالیات ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز ۳۱ مردادماه سرتیپ حسن الغزانی، رئیس عملیات مرزی و نماینده امنیت مرزی عراق در مرز منذریه از مرز بین المللی خسروی بازدید و از تلاش های صورت گرفته برای ارتقای سطح زیرساخت های این مرز از مسئولان استان کرمانشاه تقدیر کرد.

زائران مسیر خسروی هیچ مشکلی برای تردد به عتبات عالیات ندارند

براساس این گزارش، در این بازدید که دستیار استاندار کرمانشاه در امور عراق، دبیر ستاد اربعین استان و رئیس پلیس مرز دیالی هم حضور داشتند، سرتیپ الغزانی از بخش های مختلف مرز خسروی بازدید کرد و در نشست مشترک با مسئولان استان کرمانشاه گفت: دولت و مردم عراق نهایت تلاش خود را برای میزبانی شایسته و مناسب از زائران اربعین در مسیر خسروی بکار گرفته اند.

وی افزود: در اربعین امسال مواکب مردمی بسیاری در داخل عراق برپا شده و سامانه حمل و نقل بشدت ارتقا یافته به طوری که زائران مسیر خسروی هیچ معطلی و مشکلی برای رفت و برگشت به شهرهای زیارتی عراق ندارند.

زائران مسیر خسروی هیچ مشکلی برای تردد به عتبات عالیات ندارند

سرتیپ حسن الغزانی تعاملات مسئولان استان کرمانشاه و دیالی را در سطح بسیار خوب توصیف و از آمادگی دیالی برای ارتقای سطح روابط خبر داد.

کد خبر 1778167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha