سربلندی پلیس و نیروهای امنیتی در ماموریت اربعین

مومنی گفت:پلیس و دیگر نیروهای امنیتی توانستند با تامین امنیت بسیار خوب زائران اربعین در این مأموریت بسیار خطیر سربلند باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  از استان کرمانشاه، امروز جمعه ۲ شهریور ماه اسکندر مومنی در جلسه قرارگاه اربعین کرمانشاه که به میزبانی انتظامی استان در مرز خسروی برگزار شد، گفت: تامین امنیت زائران اربعین یکی از مهمترین موضوعات این رویداد مهم و بین المللی بود که خوشبختانه تاکنون نهادهای مسئول به خوبی از عهده آن برامده اند.

وزیرکشور افزود: در این میان پلیس به عنوان مسئول کمیته امنیتی پیاده روی اربعین توانست بسیار خوب و عالی به ایفای وظیفه بپردازد و امنیت زوار را به شکل مطلوبی تامین نماید.

وی خاطر نشان: ان شاالله در روزهای باقیمانده نیز همین امنیت برای زوار حفظ خواهد شد و زائران گرامی به سلامت به شعر و زادگاه خود با خواهند گشت و با خاطره ای خوش سفر این سفر معنوی را به اتمام می‌رسانند.

مومنی در ادامه و با اشاره به شرایط خوب مرز خسروی آن را یکی از بهترین مرزهای کشور معرفی کرد و گفت: این مرز پس از بازگشایی دوباره و با امکانات و زیر ساخت هایی که در آن فراهم شده مورد توجه زوار قرار گرفته و توانسته کمک بزرگی برای دیگر مرزهای کشور از جمله مهران و شلمچه باشد.

وزیر کشوربا اشاره به استقبال زوار از مرز خسروی، اظهار کرد: این استقبال نشان دهنده هماهنگی میان دستگاه‌های دولتی و مردمی است و اگر این همدلی در سایر حوزه‌ها هم اعمال شود می‌توان در تمام بخش‌های کشور به موفقیت رسید.

مومنی همچنین به زیرساخت‌های مطلوب مرز خسروی گفت: باید نقاط قوت این مرز تقویت و نقاط ضعف برای اربعین سال آینده مرتفع شود.

وزیر کشور در ادامه به شروع موج بازگشت زوار اشاره و افزود: به زائران توصیه میکنم مرز خسروی را برای بازگشت خود انتخاب کنند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه ریلی کرمانشاه -خسروی گفت: این پروژه استراتژیک علاوه بر تسهیل در تردد زوار، زیرساخت خوبی برای تجارت محسوب شده و می‌تواند فرصت‌های شغلی بسیاری برای استان کرمانشاه ایجاد کند.

کد خبر 1778345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha