تردد ۲ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۲۹۶ نفر از مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تا کنون ۲ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۲۹۶ زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با اشاره به افزایش حجم تردد زائران در مرز مهران از اول ماه صفر و تا بامداد امروز، گفت: از ابتدای صفر تاکنون، ۲ میلیون و ۵۰۲ هزار و ۲۹۶ نفر از طریق مرز بین‌المللی مهران تردد (ورود و خروج) داشته‌اند که در مجموع یک میلیون و ۲۲ هزار و ۶۱ نفر ورود و یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۲۳۵ نفر خروج ثبت شده است. 

وی افزود: از این تعداد یک میلیون و ۹ هزار و ۳۶۴ نفر ایرانی ورود و یک میلیون و ۴۴۶ هزار و ۹۳۷ نفر خروج ایرانی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، ادامه داد: همچنین طبق آمار و در این بازه زمانی ۱۲ هزار و ۶۹۷ نفر از اتباع خارجی به کشور ورود و ۳۳ هزار و ۲۹۸ نفر از طریق پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی از کشور خارج شده است. 

چشمه‌خاور خاطرنشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته و تا بامداد امروز ۱۹۹ هزار و ۸۸ نفر از طریق مرز بین‌المللی مهران تردد (ورود و خروج) داشته‌اند. 

وی اظهار داشت: از این تعداد ۱۷۳ هزار و ۱۱۵ نفر ایرانی به ورود و ۲۴ هزار و ۳۵۲ نفر خروج ایرانی بوده است.

مدیرکل راهداری استان تصریح کرد: همچنین ۷۱۴ نفر از اتباع خارجی به کشور ورود و ۹۰۷ نفر از طریق پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی از کشور خارج شده است. 

وی اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای رفاه حال زائران در پایانه مرزی مهران فراهم شده است و هم اکنون تردد زائران به سهولت در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: با توجه به موج بازگشت زائران، ناوگان اتوبوسی مورد نیاز در پایانه مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به زوار هستند.

کد خبر 1778442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha