تصمیم جنجال برانگیز «بن گویر» برای ساخت کنیسه در مسجد الاقصی

درحالی شهرک نشینان صهیونیستی امروز به مسجد الاقصی یورش بردند که «بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از تصمیم خود برای ساخت کنیسه در داخل مسجد الاقصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، شهرک نشینان صهیونیستی امروز (دوشنبه پنجم شهریور ۱۴۰۳)با حمایت پلیس اسرائیل به مسجد الاقصی یورش برد.

شاهدان عینی گزارش دادند: شهرک نشینان در گروه‌های متوالی به مسجد الاقصی یورش بردند و گشت و گذار تحریک آمیز در این مسجد اجرا و مناسک تلمودی را در صحن مسجد انجام دادند.

شاهدان تاکید کردند: پلیس تدابیر نظامی خود در شهر قدس را تشدید کرد و نظامیان صهیونیستی در ورودی‌های مسجد الاقصی مستقر شدند و محدودیت ورود نمازگزاران را اعمال کردند.

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل مدعی شد که سیاست اجازه ادای نماز در مسجد الاقصی را می دهد. در اینجا کنیسه ساخته خواهد شد.

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر صهیونستی درباه اظهارات وزیر امنیت داخلی اسرائیل نوشت: وضعیت حقوقی موجود در مسجد الاقصی تغییری نکرده است.

در همین حال، بنی گانتس، وزیر جنگ پیشین و رهبر کنونی حزب اردوگاه ملی اسرائیل گفت: بنیامین نتانیاهو، به ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اجازه می دهد که این رژیم را در ازای صلح سیاسی به ورطه نابودی بکشاند.

کد خبر 1778768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha