استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد در اجرای طرح «رشد»

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی هنری در دل خانه های خدا دارند و ظرفیت خوبی برای جذب نوحوانان و جوانان به مساجد هستند بنابراین در اجرای طرح رشد از ظرفیت کانون های مساجد استفاده کردیم.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: طرح رشد یکی از سری برنامه های قرارگاه شهید آوینی جنوب کرمان است که در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه در حال اجراست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در قاب طرح رشد حلقه های تربیتی متشکل از نوجوانان و جوانان تشکیل می شود.
وی بیان کرد: طرح رشد به منظور تربیت جوان پیشران برای پیشبرد اهداف برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اجرا می شود.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن هر چه بهتر طرح رشد تاکنون از حلقه های تربیتی چهار شهرستان بازدید شده و امروز نیز از حلقه های تربیتی کانون های فرهنگی هنری رودبار جنوب بازدید شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: در این حلقه ها علاوه بر آموزش نکات تربیتی و اعتقادی نوحوانان و جوانان درزمینه های فرهنگی، هنری، قرآنی، هنرهای تجسمی، سرود و سایر رشته های هنری استعدادیابی می شوند.
وی اضافه کرد: با توجه به استعدادیابی که صورت می گیرد گروه های هنری تشکیل می شود.
حجت الاسلام حسینی یادآور شد: هر کانون فرهنگی هنری که ظرفیت اجرای طرح رشد را داشته باشد بسته به شرایطی که دارد می تواند یک تا دو حلقه تربیتی ۱۰ نفره برای دختران و پسران تشکیل دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: با توجه به اینکه کانون های فرهنگی هنری در دل خانه های خدا دارند و ظرفیت خوبی برای جذب نوحوانان و جوانان به مساجد هستند بنابراین در اجرای طرح رشد از ظرفیت کانون های مساجد استفاده کردیم.

کد خبر 1778961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha